کد خبر: ۲۰۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
استاد حوزه علمیه:
آیت‌الله جوادی آملی با ‌اشاره به وجود ظرفیت‌ها و منابع فراوان در کشور افزود: سرمایه‌های فراوانی در مملکت وجود دارد بنابراین اگر مشکلی وجود دارد از سمت خودمان است که نتوانستیم به درستی از آنها بهره‌برداری کنیم. این اختلاس‌ها و احتکارها دست خود مردم است.
ناطقان: آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با خانواده شهیدان غلامعلی در شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت روز مباهله اظهار داشت: جریان مباهله واقعه بسیار مهمی است که در 24 ذیحجه به وقوع پیوست و این روز برای همه ما چه حوزوی‌ها و چه دانشگاهی‌ها یکی از برجسته‌ترین روزهای سال است.

وی سپس خطاب به خانواده‌ شهیدان غلامعلی بیان کرد: خداوند شهدای شما را با شهدای صدر اسلام محشور کند که به برکت خون شهدای شما کشور آباد ما آبادتر خواهد شد و اگر مشکلاتی وجود دارد به برکت خون همین شهدا برطرف می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با ‌اشاره به وجود ظرفیت‌ها و منابع فراوان در کشور افزود: سرمایه‌های فراوانی در مملکت وجود دارد بنابراین اگر مشکلی وجود دارد از سمت خودمان است که نتوانستیم به درستی از آنها بهره‌برداری کنیم.

آیت‌الله جوادی آملی تصریح کرد: این اختلاس‌ها و احتکارها دست خود مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه ظلمی که امروز به مردم مظلوم یمن می‌شود با گذشته تفاوتی ندارد گفت: هیچ فرقی بین ترامپ و یزید وجود ندارد، زیرا امروز هم ظلم گسترده‌ای به مردم و کودکان در سراسر جهان می‌شود هم چنانکه امروز یمن نیز عرصه ظلم و بیدادگری است.


منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین