کد خبر: ۲۰۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کشور نباید به دنبال تشکیل وزارتخانه جدید باشیم، مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم و معتقدم که دولت نباید بزرگ شود.
ناطقان: مسعود پزشکیان درباره تشکیل وزارت بازرگانی گفت: ما موظفیم که طبق قانون طرح ها و لوایح را بر اساس نوبت بررسی‌شان در دستور کار صحن علنی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم، چرا که معتقدم دولت نباید بزرگ شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر مشکل ما ایجاد ساختار نیست، بلکه مشکل اصلی عدم تفویض اختیار و قدرت به مدیران پایین دستی است و تا زمانی که به آنان اختیار ندهیم و همه اختیارات را در تهران متمرکز کنیم، همین آش و همین کاسه است.

پزشکیان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور نباید به دنبال تشکیل وزارتخانه جدید باشیم، بلکه باید اختیارات از پایتخت به استان ها و از استان ها به شهرستان ها واگذار شود و سپس برای هر یک از این بخش ها وظایف خاصی تعریف شود و از آنان بخواهیم که درباره عملکردشان پاسخگو باشند.
منبع: فارس
برچسب ها: پزشکیان ، دولت ، بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین