کد خبر: ۲۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
اژدری نیز حدود دو ماه باشگاه را در اختیار داشت و با برگزار کردن تمرینات و اردو و همچنین جذب بازیکنان مورد نیاز، روند امیدوارکننده‌ای را برای نساجی رقم زد اما دیری نگذشت که به‌دلیل برگشت خوردن چک‌هایش، صنیعی‌فر و حدادیان باشگاه را از او پس گرفتند.
ناطقان: شایسته است در چنین وضعیتی، استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان این استان با تصمیمی عاجلانه و برگزاری جلسه شورای تأمین هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکل گام بردارند.

پس از پایان فصل گذشته بنا به عدم رغبت مالکان باشگاه نساجی «فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان» به ادامه تیم‌داری، طی قراردادی باشگاه را به محمد اژدری واگذار کردند.

اژدری نیز حدود دو ماه باشگاه را در اختیار داشت و با برگزار کردن تمرینات و اردو و همچنین جذب بازیکنان مورد نیاز، روند امیدوارکننده‌ای را برای نساجی رقم زد اما دیری نگذشت که به‌دلیل برگشت خوردن چک‌هایش، صنیعی‌فر و حدادیان باشگاه را از او پس گرفتند.

صنیعی‌فر مالک ۶۰ درصدی و حدادیان مالک ۴۰ درصدی باشگاه نساجی با توجه به شرایط موجود، مجدداً حاضر شدند که در فصل جدید نیز عهده‌دار نساجی شوند.

برخی از بازیکنان نیز برای اینکه به این دو مالک کمک کرده باشند، از بخشی از مبالغ قرارداد خود چشم‌پوشی کردند.

بنا بر شواهد و اظهارات مسؤولان تیم، از روزی که دوباره این دو مالک بر سر کار آمدند، تمامی هزینه‌های جاری تیم، اعم از هتل، سفر هوایی و زمینی، خورد و خوراک، لباس، زمین تمرین، استخر، سالن وزنه و ... به‌عهده رضا حدادیان بوده است.

همچنین طبق قولی که باشگاه مبنی بر پرداخت ۲۰ درصد از قراردادها را داده بود، رضا حدادیان سهم ۸ درصدی خود را پرداخت کرد اما هنوز پس از دو هفته صنیعی‌فر سهم ۱۲ درصدی خود را پرداخت نکرده است.

همین مسئله باعث اعتراض برخی از بازیکنان شده بود که قبل از شروع فصل در آستانه فسخ قرار گرفتند که با وساطت محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران این موضوع مرتفع شد.

پس از مذاکراتی که بین مالکان صورت گرفت، ظاهراً قرار بود صنیعی‌فر سهم خود را به حدادیان بفروشد اما طی ۳ نشستی که با همین موضوع برگزار شد، هر بار که طرفین به توافق می‌رسیدند و حدادیان با مبلغ پیشنهادی صنیعی‌فر راضی می‌شد، ناگهان صنیعی‌فر دوباره مبلغ را بالا می‌برد؛ ظاهراً آخرین جلسه آنها شب گذشته برگزار شد که متأسفانه باز هم نتیجه‌بخش نبود.

طی اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، تیم نساجی قرار بود امروز پس از انجام تمرین با پرواز وارد مازندران شود تا ۴ روز قبل از دیدار خانگی با پیکان، ادامه تمرینات خود را در خانه پیگیری کند اما ظاهراً از گوشه و کنار خبر می‌رسد که بازیکنان و کادر فنی به جلسه شب گذشته امیدوار بودند ولی پس از به نتیجه نرسیدن این جلسه، احتمال تعطیلی تمرین نساجی، کناره‌گیری مهاجری و کادرش، لغو سفر به مازندران و همچنین فسخ چند بازیکن نیز قوت گرفت.

نساجی تیم پرهواداری است و نگاه‌های میلیونی به تصمیمات این دو مالک برای آینده نساجی دوخته شده اما ظاهراً پس از کش و قوس چندماهه، هنوز نساجی به ساحل آرامش نرسیده و صنیعی‌فر رفته رفته با توجه به رفتارها و واکنش‌های مردمی در فضای مجازی از شب گذشته، در حال برانگیختن خشم عمومی هواداران نساجی است.

شایسته است در چنین وضعیتی، استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان این استان با تصمیمی عاجلانه و برگزاری جلسه شورای تأمین هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکل گام بردارند.

نساجی در حالی که نه مدیرعامل دارد و نه سرپرست و همچنین ارکان باشگاه آن نیز مشخص نشده است، جمعه همین هفته در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف پیکان برود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین