کد خبر: ۲۰۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با دعوت از دبیرکل حزب‌الله به آرامش بیشتر، مدعی شد که تل‌آویو می‌تواند از خود در برابر اقدامات ایران و حزب‌الله دفاع کند.
ناطقان: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه)‌ در واکنشی هراس‌آمیز به تهدیدهای اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که به نصرالله پیشنهاد می‌کنم کمی آرام‌تر باشد.

نتانیاهو که از دو روز پیش از بیم اقدام تلافی‌جویانه حزب‌الله، در جلسات متعدد با مقامات نظامی و امنیتی به سر می‌برد، مدعی شد سران ایران و حزب‌الله از جمله نصرالله باید مراقب چیزی که می‌گویند و کاری که انجام می‌دهند باشند زیرا اسرائیل می‌تواند از خودش دفاع کند.

نصرالله شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در منطقه بقاع به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال لبنان، در واکنش به حمله بامدادی صهیونیست‌ها به جنوب دمشق و تجاوز پهپادهای تهاجمی به حریم هوایی بیروت، اعلام کرد که اسرائیل آماده پاسخ حزب‌الله باشد و صهیونیست‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی دیگر خواب راحت نخواهند داشت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین