کد خبر: ۲۰۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور به منظور دفاع از وزرای پیشنهادی «آموزش و پرورش» و «میراث فرهنگی و گردشگری» روز سه شنبه هفته آینده در جلسه علنی مجلس حضور می‌باید.
ناطقان: حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور به منظور دفاع از وزرای پیشنهادی «آموزش و پرورش» و «میراث فرهنگی و گردشگری» روز سه شنبه هفته آینده در جلسه علنی مجلس حضور می‌باید.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئسه مجلس روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی «آموزش و پرورش» و «میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری» گفته بود: با توجه به معرفی آقایان مونسان و حاجی میزاریی از سوی رئیس جمهور به مجلس، هیئت رئیسه مجلس در هماهنگی با دولت جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد وزرای پیشنهادی را سه شنبه آینده تعیین کرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین