کد خبر: ۲۰۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
وزیر خارجه گفت که ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در آینده نزدیک به ایران سفر می کند.
ناطقان: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به کوالالامپور درباره سفرش به مالزی با بیان اینکه که روابط بسیار خوبی با مالزی داریم، گفت: ضروری بود در زمینه روابط دوجانبه و همکاریهای منطقه ای و همکاری در جهان اسلام با دوستان مالزیایی مشورتهایی صورت بگیرد.

وی افزود: در آینده نزدیک منتظر جناب آقای ماهاتیر (نخست وزیر مالزی) در ایران هستیم و سفر ایشان را خواهیم داشت. همینطور گفتگوهای زیادی بین ۲ کشور در زمینه های مختلف به ویژه همکاری در جهان اسلام مطرح بوده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: زمینه های همکاری مشترک بین ایران و مالزی بعنوان ۲ کشور مهم پیشرفته در منطقه و جهان اسلام همیشه مطرح بوده و باید این زمینه ها را بررسی کنیم.

ظریف همچنین عنوان کرد: برخی مشکلات دانشجویان و ایرانیان مقیم مالزی هم وجود دارد که نیاز است با مقامات مالزی بحث و در جهت رفع آنها اقدام شود.

به گزارش فارس، ظریف پیش از این به چین و ژاپن سفر و با مقامات این کشورها دیدار و گفتگو کرده بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین