کد خبر: ۲۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
اگر حجم اینترنتتان خیلی زود تمام می‌شود و به دنبال راه حلی برای آن هستید، حتما این مطلب را بخوانید.
ناطقان: مطمئن هستید این حجم از اینترنت را در یک زمان کوتاه مصرف نکرده‎اید. خانواده‌تان هم معتقدند کسی از فضا نیامده و حتما یکی توی همین خانه آن را مصرف کرده‌است، اما نه آن‌قدر دانلود داشتید و نه اینستاگردی زیادی کرده‎اید که بخواهد چنین حجمی را مصرف کند.


پس دقیقا چه اتفاقی برای اینترنت‌تان افتاده‌است؟ لابد خیلی از شما روش‎های مختلف مقابله با این قضیه را بلد هستید، اما برای کسانی که ممکن است هنوز راهی برای جلوگیری از دود شدن اینترنت‎شان نیافته اند، چند روش کوتاه و کاربردی معرفی می‎کنیم. اول این‌که تلگرام‏تان را باز کنید و روی سه خط بالای سمت چپ بزنید.

وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه Data & Storage را لمس کنید. در بخش Automatic media download سه گزینه وجود دارد. گزینه When using mobile data، برای تنظیم وضعیت دانلود خودکار فایل‎ها در شرایطی است که از اینترنت سیم‌کارت یا همان داده‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید. گزینه When connected to Wi-Fi مربوط به تنظیم وضعیت دانلود خودکار فایل در شرایطی است که از وای‌فای استفاده می‌کنید و در آخر گزینه When roaming که مربوط به استفاده از اینترنت رومینگ است. اگر هم می‎خواهید کلا حالت دانلود خودکار را ببندید باید تیک تمام گزینه‎ها را بردارید. همین کار را می‎توانید برای برنامه واتس‎اپ انجام بدهید، فقط کافی‎ است در قسمت منو، تنظیمات را انتخاب کنید و به بخش Data Usage بروید. همان مراحل قبلی این‎جا هم وجود دارد که می‎توانید انتخاب کنید دانلود با اینترنت داده‌های تلفن‎تان انجام بشود یا با وای‌فای یا هیچ‌کدام. با این روش، پیام‎رسانی که شما از آن استفاده می‎کنید به هیچ عنوان بدون اجازه‎تان چیزی دانلود نمی‎کند و حق دارید تصمیم بگیرید حجم اینترنت‌تان را برای چه محتوایی خرج کنید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین