کد خبر: ۲۰۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
سخنگوی ستاد عملیات حج تمتع ۹۸ در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بازگشت ۶۰ هزار و ۴۰ حاجی تا ساعت ۲۴ دیروز خبر داد.
ناطقان: معصومه اصغرزاده اظهار داشت: تا ساعت ۲۴ دیروز، ۶۰ هزار و ۴۹ نفر از حجاج با ۲۴۷ سورتی پرواز به کشور بازگشته اند.

وی ادامه داد: در ایستگاه های پروازی هما در فرودگاه های یزد، زنجان، ساری، اهواز، زاهدان، بندرعباس، گرگان، بوشهر، کرمانشاه، شیراز و بیرجند تا کنون عملیات برگشت حجاج به پایان رسیده است.

به گفته سخنگوی ستاد عملیات حج هما، ایستگاه های این شرکت هواپیمایی در فرودگاه های، همدان، ارومیه، اصفهان، مشهد، کرمان و فرودگاه امام خمینی (ره) همچنان عملیاتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۸۸ هزار و ۵۵۰ زائر بیت الله الحرام امسال به تمتع مشرف شدند که بازگشت بیش از ۲۸ هزار حاجی باقی مانده تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

گفتنی است امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت های اعمال شده از سود دولت سعودی، تنها ایران ایر امکان انتقال حجاج ایرانی به فرودگاه های جده و مدینه را داشت. این در حالی است که در سال های گذشته برخی ایرلاین های ایرانی و سعودی در عملیات انتقال حجاج به هما کمک می کردند.
منبع: مهر
برچسب ها: بازگشت ، حاجی ، مکه ، حج
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین