کد خبر: ۲۰۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
دبیرکل حزب‌الله لبنان:
سید حسن نصرالله بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.ما به این امر اهمیتی نمی‌دهیم که نحوه پاسخ را اعلام کنیم ولی برای ما بسیار اهمیت دارد که دشمن همچنان سردرگم بماند.
ناطقان: «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد: لبنان از یکشنبه گذشته تاکنون در مرحله جدید و اوضاع خاصی به سر می‌برد و دشمن اسرائیلی نیز در حالت آماده‌باش در منطقه قرار دارد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: ما از موضع رسمی لبنان که تجاوزگری اسراییل را نوعی اعلام جنگ به لبنان اعلام کرد، بسیار قدردانی می‌کنیم.

سیدحسن نصرالله افزود: نوعی اجماع و توافق ملی درخصوص محکوم کردن این حادثه و در نظر گرفتن آن به عنوان یک تجاوزگری علیه لبنان، وجود دارد و تمام گروه‌های مقاومت و ملت مقاوم موضعی قاطعانه اتخاذ کردند به گونه‌ای که راه به روی تمام کسانی که دچار وهم و خیال شده‌اند، بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه به تجاوزگری اسراییل به لبنان پاسخ داده خواهد شد بیان داشت: مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد. مقاومت در چارچوب یک عملکرد و تاتکیک مشخص و بر اساس اراده و خواسته خود زمان و مکان مناسب برای پاسخگویی را انتخاب می‌کند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: باید اسراییل بداند که حریم هوایی لبنان به رویش باز نیست تا هر وقت بخواهد یک پهپاد بر فراز لبنان ارسال کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تحقیقات کارشناسان نشان داد که پهپاد نخست مانند پهپاد دوم، بمب گذاری شده بود و برای جاسوسی نبوده اند.

وی تاکید کرد: هیچ کارگاه ساخت موشک‌های نقطه‌زن در محل سقوط دو پهپاد وجود ندارد. اگر کارگاه ساخت موشک‌های هدایت شونده نقطه‌زن داشتیم، من آن را صراحتا اعلام می‌کردم. نتانیاهو می‌خواهد کارگاه ساخت موشک را بهانه‌ای برای تجاوز به لبنان اتخاذ کند.

سید حسن نصرالله بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.

وی بیان داشت: ما به این امر اهمیتی نمی‌دهیم که نحوه پاسخ را اعلام کنیم ولی برای ما بسیار اهمیت دارد که دشمن همچنان سردرگم بماند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: باید به دشمن بفهمانیم که لبنان تجاوز به خود را بر نمی‌تابد و این همان چیزی است که میشل عون رییس جمهور لبنان نیز اعلام کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین