کد خبر: ۲۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از تشدید نظارت بر ساخت و سازهای پایتخت و صیانت از حریم در تعطیلات محرم خبر داد
ناطقان: سید امیر فتاحیان با بیان این‌که احتمال وقوع تخلفات ساخت و ساز در ایام تعطیل در مناسبات گوناگون افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: تخلف در ساخت و ساز و حریم‌خواری، مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی و قانون‌شکنی است و مدیریت شهری در حوزه شهر و حریم، تعارفی در اجرای قانون ندارد.  

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی شهربان در نگهداشت، حفظ ایمنی و جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نظارت بر ساخت و ساز در شهر و صیانت از حریم پایتخت در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان و شهرداری‌های مناطق و نواحی تشدید می‌شود.

بنا براعلام شهرنوشت، فتاحیان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در راستای دفاع از حقوق خود و حمایت از قانون، هرگونه تخلفات ساخت و ساز را به سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران (۱۳۷ و ۱۸۸۸) گزارش کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین