کد خبر: ۲۰۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
موگرینی در کنفرانس سفرای اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ به روسای هیئت های اتحادیه اروپا گفت من سیاست امنیتی و خارجی اتحادیه اروپا را به دستان خوب جوزپ بورل یک وزیر عالی (وزیر امور خارجه اسپانیا) می سپارم.سیاست امنیت و خارجی مشترک ما بیشتر توسعه و رشد می یابد.
ناطقان: موگرینی در کنفرانس سفرای اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ به روسای هیئت های اتحادیه اروپا گفت من سیاست امنیتی و خارجی اتحادیه اروپا را به دستان خوب جوزپ بورل یک وزیر عالی (وزیر امور خارجه اسپانیا) می سپارم.سیاست امنیت و خارجی مشترک ما بیشتر توسعه و رشد می یابد.

موگرینی افزود هیچ قدرت جهانی نمی تواند به تنهایی همه مسائل را حل کند. رویکرد مشارکت چیزی است که اتحادیه اروپا را معتبرتر و کارآمدتر می کند. ما مشارکت مان را برمبنای منافع مشترک، احترام متقابل و شفافیت بنا نهاده ایم

 
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین