کد خبر: ۲۰۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز تحت تاثیر رشد قیمت دلار در بازار از یک سو و افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی از سوی دیگر با رشدی در محدود ۳۰ هزار تومان مواجه شد.
ناطقان: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران به قیمت ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود که در قیاس با قیمت پایانی روز گذشته افزایشی ۲۷ هزار تومان را شاهد است.


 نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان اعلام شده است. رشد قیمت این سکه ۴۴ هزار تومان گزارش شده است و هر نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب دو میلیئن و ۱۰۳ هزار تومان و یک میلیون و ۳۰۴ هزار تومان گزارش شد.

 بر این اساس هر سکه گرمی نیز در بازار به قیمت ۹۳۱ هزار تومان عرضه می شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۴۱۲ هزار تومان است که در قیاس با روز گذشته افزایشی دو هزار تومانی را نشان می‌دهد.
برچسب ها: سکه وطلا ، بازار ، قیمت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین