کد خبر: ۲۰۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
تیم ملی تیراندازی ایران پس از لغو سفر روز گذشته خود به دلیل عدم صدور مجوز خروج سلاح از برزیل، امروز راهی ایران شد.
ناطقان: روز گذشته سفر  تیم ملی تیراندازی ایران که برای حضور  در جام جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو در برزیل به سر می‌برد، به دلیل صادر نشدن مجوز خروج سلاح توسط پلیس برزیل، لغو شد اما ملی پوشان امروز راهی ایران شدند و فردا (جمعه) وارد کشور می‌شوند.

ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی و مدیر تیم‌های ملی در این مورد به ایسنا گفت: روز گذشته به دلیل تعلل پلیس برزیل در صدور مجوز خروج سلاح، سفر تیم ملی لغو شد اما ملی‌پوشان امروز با اولین پرواز این کشور را ترک کردند و فردا به ایران می‌رسند.

رسولی از ملی‌پوشان، کادر فنی و سفیر و کنسولگری ایران در برزیل که برای حل این مشکل تلاش کردند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، الهه احمدی، مه‌لقا جام‌بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در  رشته تفنگ و گلنوش سبقت‌اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه نفرات اعزامی ایران بودند که با هدایت الهام هاشمی از ۵ تا ۱۲ شهریور ماه در این مسابقات شرکت کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین