کد خبر: ۲۰۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید با حضور مردم و مسوولان و خانواده‌های معظم شاهد در مریوان تشییع شد.
ناطقان: پیکر دو شهید با حضور فرمانده مرزبانی کردستان، فرماندار و امام جمعه مریوان، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا،  فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای مسلح، اقشار مختلف مردم و مسؤولان اجرایی در مریوان تشییع شد.

در این مراسم، پیکر پاک شهیدان سرباز وظیفه استوار یکم مجید شیری‌پز از نیروهای هنگ‌مرزی مریوان و بسیجی شهید منصور امینی اهل روستای ذکریان سروآباد از مقابل سپاه ناحیه مریوان تا گلزار شهدای مریوان تشییع شد.

پیکر شهید شیری‌پزجمعی پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان خمین در استان مرکزی منتقل و پیکر شهید امینی در گلزار شهدای مریوان به خاک سپرده شد.

شهید امینی جمعه‌شب در حوالی روستای خود به ضرب گلوله توسط فرد یا  افراد ناشناس به شهادت رسید و در درگیری شب گذشته در نوار مرزی مریوان، ضمن شهادت شهید مجید شیری‌پز، گروهبان‌یکم شهید مسلم غریبی ده‌گلی نیز مجروح شد و اکنون در بیمارستان بستری است و وضعیت عمومی وی مساعد است.
منبع: فارس
برچسب ها: دو شهید ، تشییع ، مریوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین