کد خبر: ۲۰۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی تمام نیروهای انتظامی استان برای میزبانی از زوار اربعین خبر داد.
ناطقان: سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال، گفت: این افتخاری است که امسال می‌توانیم بعد از چند سال برای اولین بار میزبان زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

وی با افزود: پلیس با تمام توان آماده خدمات رسانی به زوار است و تمام نیروهای پلیس راه، عملیات و یگان ویژه در این ایام بکارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برداشته شدن روادید در اربعین امسال گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به این مسئله امسال با افزایش چشمگیری در بحث زوار مواجه شویم و برای همین نیروها از هم اکنون برای میزبانی زوار آماده به خدمت هستند.

جاویدان با اشاره به مسافت کوتاه مرز خسروی تا عتبات عالیات در کشور عراق گفت: همین کوتاهی مسافت موجب شده تا بیشتر زوار مرز خسروی را برای تردد انتخاب کنند و پیش بینی ما این است تردد در موج بازگشت زوار بیشتر خواهد بود، چرا که افرادی که از مرزهای دیگر کشور خروج کرده اند نیز در موج بازگشت از این مرز وارد کشور شوند.

وی افزود: در همین راستا تمام زیرساخت‌های لازم برای تسهیل تردد در مرز خسروی اندیشیده شده و هم اکنون 29 گیت به همراه 58 کاربر دراین مرز فعال است که در صورت نیاز به بیش از 45 گیت افزایش داده و متناسب با آن کاربران نیز افزایش می یابند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان این‌که استان کرمانشاه در چند سال گذشته به عنوان استان پشتیبان در بحث اربعین مشارکت داشته گفت: امسال با بازگشایی مرز خسروی استان های دیگر به عنوان استان پشتیبان جهت تسهیل تردد زوار با انتظامی کرمانشاه همکاری خواهند داشت.

جاویدان با اشاره به آمادگی نیروهای انتظامی استان در بحث اربعین گفت: در صورت نیاز از مرکز هم نیرو به استان اعزام می شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین