کد خبر: ۲۰۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع)، جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد پس زدگی چندین کیلومتری خودروها هستیم.
ناطقان: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی چندین کلیومتری در محدوده پیست آبعلی وجود دارد و توصیه می‌کنیم هم وطنان از ورود به این محور خودداری و از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: عبور خودروها از محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده و در شهر های عبوری این محور و محور هراز مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، کمربندی بومهن، گیلاوند و پیست آبعلی شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین و پر حجم گزارش شده و وسایل نقلیه با کندی در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن توصیه به هم وطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر اذعان کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت وضعیت راه‌ها را از طریق مراجع رسمی جویا شده و سپس اقدام به آغاز سفر کنند و در چنین شرایطی ترافیکی سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی گفت: مسافرینی که در محور ها حضور دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، صبر، حوصله و شکیبایی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، عدم سبقت از شانه های خاکی و رعایت حقوق شهروندی دیگر مسافران سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین