کد خبر: ۲۰۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتظارات برای تسهیل سیاست پولی بانکهای مرکزی جهان و آمار اقتصادی ضعیف، افزایش پیدا کرد.
ناطقان: ارزش هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش پیدا کرد و به ۱۵۰۹ دلار و ۴۵ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز جمعه یک درصد سقوط کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۵۱۷ دلار و ۹ سنت رسید.

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای سهام جهانی نیز پس از این که بانک مرکزی چین روز جمعه اعلام کرد نقدینگی بانکها در ذخایرشان را کاهش می دهد و نقدینگی بیشتری برای تقویت اقتصاد عرضه می کند، صعود کردند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا ممکن است حمایت در سطح ۱۴۹۷ دلار را امتحان کند و اگر پایین این قیمت شکسته شود، طلا ممکن است تا سطح ۱۴۵۳ دلار کاهش پیدا کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد کاهش، ۱۸ دلار و چهار سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۵۳۵ دلار و ۵۶ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۴ درصد کاهش پیدا کرد و به ۹۴۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین