کد خبر: ۲۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌ احمر با بیان اینکه هنوز جان باختن یک زائر ایرانی تأیید نشده است، گفت: 7 زائر ایرانی که در این حادثه دچار مصدومیت شده بودند، به صورت سرپایی مداوا شدند.
ناطقان: محمد تقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره حادثه روز گذشته حرم مطهر امام حسین (ع)، اظهار داشت: خبری درباره جان باختن یک زائر ایرانی در حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام حسین (ع) به ما رسید که ما به دنبال تأیید صحت و سقم این خبر هستیم.

وی ادامه داد: 7 نفر از زائرانی ایرانی که در این حادثه زخمی شده بودند در مرکز درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: علی حیدری معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای بررسی حادثه دیروز به عراق اعزام شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین