کد خبر: ۲۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
روند کاهشی قیمت مرغ شروع شده و کاهش قیمت گوشت قرمز تا کیلویی 65 هزار تومان در بازار امکان‌پذیر به نظر می‌رسد.
ناطقان: طی روزهای گذشته قیمت مرغ که به بیش از 15 هزار تومان در هر کیلو رسیده بود با افزایش عرضه در بازار به کیلویی 13 هزار و 800 تومان کاهش یافته است.

قیمت گوشت گوساله هم روی 86 هزار تومان در کیلو تقریباً تثبیت شده و اتحادیه‌های تولیدکنندگان معتقدند انباشت دام به اندازه‌ای است که می‌تواند قیمت را به شدت پایین بیاورد. آنها تولید دام سنگین کشور را مناسب عنوان کرده و قول کاهش تا کیلویی 65 هزار تومان را نیز داده‌اند.

امروز در بازار تهران قیمت ران مرغ کیلویی 13 هزار و 800 تومان، سینه مرغ 14 هزار و 800 تومان، سینه کبابی 21 هزار و 400 تومان، فیله مرغ 25 هزار و 500 تومان و کتف و بال 12 هزار و 500 تومان است.

قیمت گوشت منجمد 52 هزار و 800 تومان، گوشت مخلوط گوساله 83 هزار تومان و چرخ‌کرده گوساله 70 هزار تومان به فروش می‌رود.

* ماهی تیلاپیا 58 هزار تومان

در بازار تهران قیمت هر کیلو ماهی آزاد قزل‌آلا 27 هزار تومان به فروش می‌رود و ماهی تیلاپیا هم کیلویی 58 هزار تومان عرضه می‌شود. ماهی تیلاپیا وارداتی است اما شیلات توسعه تولید آن را در داخل در دستور کار قرار داده است و مجوز تولید این نوع ماهی در 4 استان با هماهنگی سازمان حفاظت از محیط‌زیست صادر شده است.

پیش از این درباره تولید ماهی تیلاپیا محدودیت‌هایی در کشور وجود داشت و اعلام می‌شد به علت مهاجم بودن این نوع ماهی پرورش آن مشکلات زیست‌محیطی ایجاد می‌کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین