کد خبر: ۲۰۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
سخنگوی دولت:
علی ربیعی با اشاره به حادثه خودسوزی یک دختر جوان گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ است. فعلا برای دیدارهای ملی برنامه‌ریزی شده که در تمام دیدارهای ملی زنان حضور داشته باشند.
ناطقان: علی ربیعی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام گفت: راه امام حسین علیه السلام راه سالیان زندگی ایرانیان بوده و هست. دولت تدبیر و امید همواره درس عاشورا و ائمه اطهار و آموزه‌های آن‌ها را در جهت‌گیری‌های حرکتش سر لوحه قرار داده است و  وفادارانه به نهضت حسینی اهداف حسینی سال‌های آتی را سپری خواهد کرد .

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیچ نسلی بدون قهرمان ذهنی زندگی نکرده و خوشبختانه امام حسین الگوی ذهنی و عملی همه دوران تاریخ ما بوده است. شرف، انسانیت، اخلاق و عدم ذلت‌پذیری و آموزه‌های امام حسین(ع) امروز در سیاست خارجی و چه در رفتار با مردم عزیزمان پیش روی دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: از همه مردم برای حضورشان در عزاداری‌های عاشورا تشکر می‌کنیم درس عاشورا همیشه عامل وحدت ملی ما است.

ربیعی با اشاره به حادثه ریزش دیوار باب الرجا در کربلا گفت: حادثه پیش آمده در کربلا را به خانواده‌هایی که عزیزانشان کشته شدند تسلیت می‌گویم هیچ ایرانی هم در این حادثه فوت نکرده است.

وی ادامه داد: امروز با رئیس سازمان حج و زیارت صحبت ‌کردم، ایرانی‌هایی در این حادثه  زخمی شده بودند که الحمدالله حالشان خوب است.

 سخنگوی دولت افزود: از همه حجاج ایرانی که به سلامت معنویات اعمال حج را به جا آوردند و از همه دست‌اندرکاران حج سپاسگزاری می‌کنم. به نمایندگی از دولت از شرکت هواپیمایی ایران ایر تشکر می‌کنیم این شرکت کار عظیمی انجام داد و ۸۸ هزار نقل و انتقال را به تنهایی بدون هیچ شرکت خارجی انجام داد. از مردم عربستان و کارگزاران حج عربستان هم که کمک کردند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به جلسه سران قوا در هفته پیش گفت: مهمترین جلسه‌ای که در هفته قبل در فاصله دو نشست سخنگویی تشکیل شد جلسه سران قوا به میزبانی  رئیس محترم قوه قضاییه حجت الاسلام و‌المسلمین جناب آقای رئیسی بود. خوشبختانه جلسه خوب و مفیدی برگزار شد و موضوعات مهم کشور در یک فضای صمیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اوضاع اقتصادی کشور و برنامه‌های هماهنگی سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 ربیعی گفت: بحث مبارزه با فساد مسئله‌ای بود که بیشتر وقت جلسه را به خود اختصاص داد که هر سه قوه عزم جدی برای این کار دارند.

سخنگوی دولت با اشاره به حادثه خودسوزی یک دختر جوان گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ است. فعلا برای دیدارهای ملی برنامه‌ریزی شده که در تمام دیدارهای ملی زنان حضور داشته باشند
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین