کد خبر: ۲۰۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در پی جان باختن زائر مشهدی در حادثه کربلا گفت: پیگیری‌ها جهت انتقال پیکر زائر جان‌باخته در حادثه کربلا در حال انجام است.
ناطقان: محمدصادق براتی در خصوص آخرین وضعیت انتقال پیکر زائر جان‌باخته مشهدی در حادثه کربلا اظهار کرد: از آن جا که او با کاروان‌های رسمی به کربلا مشرف نشده بودند، مقداری زمان برد و در نهایت خانواده او را پیدا کردیم.

وی ضمن بیان این که خانواده این زائر مشهدی متقاضی دفن در ایران هستند، ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با خانواده زائر جان‌باخته انجام شده و برای انتقال پیکر او به ایران پیگیری‌ها در حال انجام است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، علت فوت این زائر ایرانی را ازدحام جمعیت در حادثه کربلا عنوان کرد و افزود: این زائر از جان‌باختگان حادثه کربلا و از مشهد مقدس، متولد سال 67 بوده که در این حادثه صدمه دیده و به بیمارستان منتقل می‌شود که متاسفانه فوت می‌کند.

این حادثه در جریان برگزاری مراسم «رکضه طویریج» (دویدن طویریج) که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا در بین الحرمین (منطقه‌ای بین حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت عباس) برگزار می‌شود، رخ داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین