کد خبر: ۲۰۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
رئیس اتحادیه خیاطان همدان از افزایش قیمت پارچه خبر داد و گفت: امسال قیمت پارچه‌های تولید داخل با 3 برابر رشد عرضه شده و افزایش قیمت تولید لباس فرم مدارس به این علت بوده است.
ناطقان: سیدرضا حسینی درباره افزایش قیمت لباس فرم مدارس اظهار کرد: پارچه های مورد استفاده در تولید روپوش مدارس استان تولید داخل است و با 3 برابر قیمت سال گذشته عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هزینه دستمزد خیاطان در سالجاری افزایش چشمگیری نداشته است، افزود: هزینه دستمزد خیاطان تولیدی های استان 20 درصد رشد یافته است و 80 تولیدکنندگان استان سفارش تولید روپوش مدارس را انجام می دهند.

وی سایزبندی روپوش مدارس را از مقطع آمادگی تا دبیرستان اعلام کرد و گفت: قیمت روپوش‌ها براساس سایز از 60 هزار تومان به بالا عرضه شده و با توجه به دریافت سفارش از مدارس و جنس پارچه‌ای که درخواست شده، مابه التفاوت نرخ‌ها از خانواده‌ها دریافت می شود؛ به عنوان مثال قیمت تمام شده روپوش دانش آموزان مدارسی با سفارش جنس پارچه‌ فاستونی 100 هزار تومان است.

حسینی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید مابه‌التفاوت قیمت‌ تمام شده تولید را پرداخت کنند، افزود: سفارش مدارس با توجه به رایزنی مدیران مدارس با مسئولان اولیا ومربیان مدرسه و سنجش توانایی مالی خانواده‌ها تعیین می‌شود.

وی قیمت مقنعه عرضه شده برای مدارس ویژه دختران دانش آموز را هم اعلام کرد و گفت: مقنعه مدارس با قیمت 10 هزار تومان و مقنعه دبیرستانی و دانشجویی با قیمت 16 هزار تومان تولید می شود.

رئیس اتحادیه خیاطان همدان تعداد سفارش دریافتی از مدارس را حدود 70 هزار روپوش اعلام کرد و یادآور شد: آمار دقیقی از تعداد تولید روپوش در تولیدی های استان در دست نداریم و پایان مهرماه آمار دقیقی ارائه خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، لباس فرم ، مدارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین