کد خبر: ۲۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای اصلی مازندران به‌صورت بارانی و برخی مقاطع لغزنده است و ارتفاعات استان نیز به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.
ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌ای و ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها به‌صورت بارانی و برخی مقاطع لغزنده است و ارتفاعات استان نیز به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محور کندوان، افزود: باتوجه به این شرایط محدودیت یک‌طرفه محور کندوان با تاخیر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در محورهای هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

این مسؤول بیان کرد: باتوجه به وضعیت ترافیکی پرحجم در محور هراز احتمال لغو این محدودیت وجود دارد که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد فردا ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به بارش باران تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ریزش و رانش گزارش شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان این است با رعایت احتیاط در محورهای کوهستانی استان تردد کنند، به این دلیل که احتمال ریزش یا رانش وجود دارد که در زمان بارندگی بیشتر می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین