کد خبر: ۲۰۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
میثم دلخانی به دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان راه یافت.
ناطقان: در جریان رقابت‌های باقیمانده چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان برای شناخت دیگر نفرات راه یافته به دیدار رده‌بندی، میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران که روز گذشته راهی گروه بازنده‌ها شده بود،در این مرحله با شکست حریف کره ای به دیدار رده بندی راه یافت.

دلخانی در این گروه با نتیجه 5 بر 3 جین هوونگ جونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی عصر امروز(یکشنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف اسلاویک گالستیان از ارمنستان می رود.

 دلخانی در دور مقدماتی که روز گذشته برگزار شد،پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

به این ترتیب در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست، میثم دلخانی در 63 و سعید عبدولی در 82 کیلوگرم راهی دیدار ردهبندی شدند تا برای کسب مدال برنز به میدان بروند، پویا ناصرپور در 55 و امین کاویانی‌نژاد در وزن 72 کیلوگرم نیز حذف شدند.رقابت‌های رده بندی و فینال 4 وزن نخست بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برگزار می‌شود.

امروز رقابت‌های اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم برگزار می‌شود و حامد تاب، رامین طاهری و محمدهادی ساروی در این 3 وزن المپیکی به میدان می‌روند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صعود ، دلخانی ، قهرمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین