کد خبر: ۲۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
بانک سرمایه در بازار، اخیرا با رشد قیمتی خوبی همراه شده که عمده این رشد قیمتی در دو عامل متمرکز شده است.
ناطقان: بانک سرمایه در بازار، اخیرا با رشد قیمتی خوبی همراه شده که عمده این رشد قیمتی در دو عامل متمرکز شده است.

بانک با زیان انباشته سنگینی همراه شده و برای خروج از ماده 141 نیاز به افزایش سرمایه سنگینی دارد؛ به عبارتی سرمایه بانک باید به بیش از 38 هزار میلیارد تومان برسد. یعنی افزایش سرمایه 9400 درصدی حداقل افزایش سرمایه ای است که باید بانک اعمال کند. بخش مهمی از این افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی خواهد بود.

پس پتانسیل تجدید ارزیابی دارای ها یکی از مهمترین دلایل اقبال بازار به این سهم بانکی می باشد.

از سوی دیگر برگزاری دادگاه بدهکاران بانک سرمایه و تملیک دارایی های بدهکاران بانک، سبب شده تا بانک سرمایه با وصول مطالباتش بتواند با وضعیت بسیار بهتری در عملکرد خود در آینده مواجه شود.

عوامل بالا سبب شده قیمت سهام بانک سرمایه، که در ابتدای سال در سطوح 85 تومان قرار داشته با جهش قابل توجه 67 درصدی هم اکنون در سطوح 142 تومان قرار داشته باشد.

گفتنی است رشد قیمتی این سهم بالاتر بوده و سهام بانک سرمایه تا سطوح 190 تومان رشد کرده و بازدهی 123 درصدی را نیز به ثبت رسانده بوده است که نشان از افزایش امیدواری ها در این بانک دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین