کد خبر: ۲۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قوانین کشور عراق برای برخورد با افرادی که مواد مخدر و دیگر دارو های مخدر و.... بسیار سنگین و سختگیرانه است.
ناطقان: مسعود بهرام‌نژاد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه،اظهار داشت: قوانین کشور عراق برای برخورد با افرادی که مواد مخدر و دیگر دارو های مخدر و.... بسیار سنگین و سختگیرانه است.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه  اشاره به هشدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ،گفت: حمل و مصرف مواد مخدر مانند «تریاک، شیشه، هرویین، گل، گراس، ماری جوانا و...» در عراق ممنوع است و در صورت کشف برای زائر پرونده قضایی تشکیل شده و در شرایطی نامطلوب زندانی می‌شود.

ویفت: بر همین اساس همراه داشتن قرص‌های دیازپام، فلورازپام، کلونازپام اگزاز پام، لورازپام، کدئین، متادون و ترامادول بر اساس قوانین داخلی کشور عراق نیز جرم محسوب می شود.

گفتنی است، کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین و پلیس ایران برای جلوگیری از این اتفاق به‌طور جدی زائران را رصد می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین