کد خبر: ۲۰۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
فدراسیون جهانی جودو امروز در بیانیه‌ای جودوی ایران را تعلیق کرد.
ناطقان: سایت فدراسیون جهانی جودو اعلام کرد که فدراسیون جودو ایران را تعلیق کرده است.

در این خبر آمده که فدراسیون جهانی در پی اتفاقات رخ داده اخیر در مسابقات جهانی 2019 توکیو تصمیم گرفته است که فدراسیون جهانی ایران را از تمام رقابت‌ها و فعالیت‌های مدیریتی و اجتماعی سازماندهی شده و تحت نظارت فدراسیون جهانی جودو و اتحادیه‌های وابسته به آن تعلیق حفاظتی کند.


طبق بیانیه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی جودود، تعلیق محافظتی در نظر گرفته شده برای فدراسیون جودودی ایران، با وجود اینکه هنوز نهایی نشده، از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است و فدراسیون جودوی ایران هم می‌تواند نسبت به این حکم به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) اعتراض کند. محدودیت زمانی برای اعتراض به این حکم، 21 روز از زمان ابلاغ این حکم است.

حقایق و فرآیند

فدراسیون جهانی جودود (IJF) مطلع شده است که در تاریخ 28 آگوست سال 2019، در جریان رقابت‌های قهرمانی جهانی اخیر در توکیو، یک جودوکار از ایران، آقای سعید ملایی (دسته منهای 81 کیلوگرم) از سوی مقامات ایرانی و فدراسیون جودوی ایران دستور گرفته است که از ادامه رقابت‌ انصراف دهد تا از رویارویی احتمالی با ورزشکار اسرائیلی - در این مورد ساگی موکی - جلوگیری کند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین