کد خبر: ۲۰۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
دستگاه امنیت داخلی لبنان از بازداشت یک عضو داعش که برای حملاتی در منطقه صیدا برنامه‌ریزی می‌کرد، خبر داد.
ناطقان:به نقل از سایت النشره، مدیریت کل امنیت داخلی لبنان-شعبه روابط عمومی اعلام کرد: در چارچوب عملیات امنیتی پیشدستانه برای تعقیب باندهای زیرزمینی تروریستی به ویژه باندهای داعش شعبه اطلاعات توانست هویت یک فرد وابسته به داعش را شناسایی و او را در صیدا بازداشت کند.

در بیانیه این مرکز آمده است: فرد مورد نظر سال ۲۰۱۷ به همراه برادرش به صورت غیرقانونی وارد خاک لبنان شده بود. وی برای دو سال در حومه شمالی حلب سوریه عضو داعش بوده و بعد از اینکه زخمی شد در بخش اداری داعش مشغول فعالیت شد. این فرد کارشناس و سازنده بمب بوده است. بعد از اینکه وارد لبنان شده با تعدادی از حامیان داعش ارتباط برقرار کرد. او اخیرا با یکی از اعضای کادر داعش در سوریه از طریق اینترنت تماس برقرار کرده و تعداد زیادی تصاویر و ویدیو از مناطق و افرادی در لبنان را برای او ارسال کرده بود که از جمله آن ها عکس تجمع افرادی در بیروت و هیئت عزاداری منطقه صیدا که به عزاداران حسینی غذا می‌داد، بود. این فرد با کادر داعش در سوریه درباره موضوع خرید سلاح جنگی از لبنان ارتباط برقرار کرده بود. او قبل از اینکه به فعالیت امنیتی به نفع داعش در سوریه مکلف شود دوم سپتامبر بازداشت شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین