کد خبر: ۲۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در هراز و کندوان از فردا تا پایان تابستان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: باتوجه به اینکه روزهای پایانی تعطیلات تابستانی است این ایام شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم که توصیه پلیس بیشتر در بحث مدیریت سفر است.

رئیس پلیس راه مازندران  اضافه کرد: مسافران بسیاری وارد استان مازندران شدند که ضرورت دارد زمان بازگشت از سفر را به روزهای پایانی موکول نکنند و حتما زمان بازگشت را با محدودیت‌های ترافیکی پلیس هماهنگ کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شد، افزود:  تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا دو بامداد روز بعد روزهای پنج‌شنبه 28، جمعه 29، شنبه 30 و یک‌شنبه 31 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا دو بامداد روز بعد روزهای جمعه 29، شنبه 30 و یک‌شنبه 31 شهریور ماه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا دو بامداد روز بعد روزهای جمعه، شنبه و یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلی‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 29 شهریور ماه امسال از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: در محور کیاسر نیز در این ایام شاهد ترافیک خواهیم بود که بحث محدودیت محدودیت مقطعی به‌صورت یک‌طرفه اعمال خواهد شد، البته به‌دلیل وجود روستاها در این مسیر اعمال محدودیت ترافیکی در ساعتی معین همانن محورهای هراز و کندوان وجود ندارد.

قدمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا دو بامداد روز بعد روزهای جمعه 29، شنبه 30 و یک‌شنبه 31 شهریور ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا دو بامداد روز بعد روزهای جمعه، شنبه و یک‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تابستان است و باتوجه به افزایش حجم تردد شاهد ترافیک خواهیم بود اما برای جلوگیری از معطلی طولانی باید به توصیه‌های پلیس توجه کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین