کد خبر: ۲۰۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: امسال هم این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در ایران با صدور مدرک جایگزین در حکم گذرنامه، عازم کشور عراق شوند.
ناطقان: سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی، اظهار کرد: در سال های اخیر و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع)، با توافق مسئولان وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران با صدور  مدرک جایگزین در حکم گذرنامه عازم کشور عراق شوند و توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته باشند.

وی افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور  عراق و طی جلسات و هماهنگی با دفاتر کفالت اتباع خارجی در تهران، این امکان برای اتباع افغانستانی مجاز ساکن در  جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: موضوع مذکور در تفاهم نامه وزرای کشور عراق و ایران در سال جاری لحاظ شده است.

سرهنگ طبایی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران می توانند از روز شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ برای ثبت نام و دریافت مدرک جایگزین گذرنامه، به دفتر کفالت اتباع خارجی محل سکونت خود در تهران و سایر استان ها مراجعه کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین