کد خبر: ۲۰۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش اشتیاق زیادی برای پیروزی در دیدار با استقلال دارد، گفت: حضور در دربی برایم افتخار است.
ناطقان: گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و استقلال که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، در خصوص این بازی و آشنایی اش با جو دربی گفت: این یک افتخار برای من است که در این بازی مهم حضور دارم. این بازی همانقدر که در ایران مهم است، در خارج از کشور هم اهمیت دارد. باید بگویم این یکی از مهمترین بازی ها است.

وی افزود: تیم ما بسیار آماده است و شور و اشتیاق زیادی برای بردن داریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در دربی هم بازی هجومی را در دستور کار دارد؟ تاکید کرد: برای من بازی هجومی یک تعادلی دارد. از وقتی که لیگ شروع شده، گل های کمی زده ایم. در بازی آخر هم مقابل نفت آبادان تیم ما بهتر بازی کرد. در واقع زمان بیشتری نیاز داریم تا بازی مدنظرم را انجام بدهیم. بازی هجومی برای من به معنای تعادل مقابل حریف است. به استقلال اندازه بقیه تیم ها احترام می گذارم ولی تیم های بزرگ در اکثر مواقع حریفانی هستند که اجازه می دهند بازی روانتری انجام دهید. امیدوارم بازی فردا باعث شایستگی فوتبال ایران شود.

کالدرون در خصوص غیبت سیدجلال حسینی در دربی گفت: سیدجلال یکی از بازیکنان بزرگ ما در داخل و خارج از زمین است. او همیشه کنار ما بوده و یک الگو برای کل تیم است. سیدجلال همیشه به ما کمک کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: کالدرون ، دربی ، افتخار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین