کد خبر: ۲۰۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
نخست وزیر عراق از بازداشت عامل انفجار روز گذشته کربلا که طی آن این تروریست در منطقه جرف الصخر، سوار این خودرو شده و با گذاشتن بسته انفجاری داخل آن پیاده شده بود، خبر داد.
ناطقان: به نقل از النشره، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق اعلام کرد که دستگاههای امنیتی در استان کربلا عامل انفجار دیروز که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، بازداشت شده است.

وی افزود: ما با اهتمام ویژه حمله تروریستی بزدلانه که اتوبوس حامل شهروندان میان استانهای کربلا و بابل را هدف قرار داد، دنبال می کنیم. تیم های پزشکی اقدام به انتقال زخمی شدگان به بیمارستانهای نزدیک کردند و نهادهای امنیتی با همکاری اهالی، عامل این حمله تروریستی را بازداشت کرده اند.

شایان ذکر است که  یک منبع امنیتی از انفجار یک خودرو حامل مسافران در استان کربلا خبر داده و اعلام کرده بود که  در این انفجار ۱۲ نفر شهید و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی در وزارت کشور عراق که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد ه بود که فردی در منطقه جرف الصخر سوار این خودرو شده و با گذاشتن بسته انفجاری داخل آن پیاده و سپس اتوبوس منفجر می شود.

این انفجار در ایست و بازرسی شماره ۵۴ در مسیر بغداد به کربلا روی داد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین