کد خبر: ۲۰۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
۴ نفر از مدیران سازمان بهزیستی کشور توسط نیروهای اطلاعاتی احضار و در بازداشت به سر می‌برند.
ناطقان: روز گذشته خبر رسید که چهار تن از مدیران سازمان بهزیستی کشور بازداشت شده‌اند.

پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که اتهامات این افراد مربوط به دوران قبلی فعالیتشان، یعنی در دوران گذشته بوده اما بعضاً در میان آنها مدیرانی به چشم می‌خورند که مسؤولیت استانی داشته‌اند.

هنوز اتهامات این افراد اعلام نشده و مسئولان از بیان جزییات و اسامی انها خودداری می کنند اما به نظر می رسد در حال حاضر و در زمان احضارشان،  3 نفر از آنها در ستاد و یک نفر در حوزه استان‌ها فعالیت می‌کرده است.

مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی این سازمان به خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس حکم قضایی ۴ نفر از کارکنان این سازمان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی احضار شدند.

 وی افزود: اطلاع دقیقی از اتهامات این افراد در دسترس نیست اما طبق اطلاعات واصله موضوع اتهامی مربوط به گذشته و در زمان مسؤولیت این افراد در یکی از استانها بوده است.

این مقام مسؤول گفت: سازمان بهزیستی ضمن استقبال از ایجاد شفافیت و سلامت مالی واداری، خود را ملزم به اجرا و رعایت قوانین کشور می داند و منتظر اعلام‌نظر و بررسی‌های  قضایی خواهیم بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین