کد خبر: ۲۰۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازرسی ویژه مهر، یادآور شد: این بازرسی تا 10 مهرماه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی در این زمینه را به شماره 124 اعلام کنند
ناطقان: اسماعیل مسلمی با اشاره به توزیع دفاتر یارانه‌ای، اظهار کرد: در بحث توزیع دفاتر یارانه‌ای، با توجه به جمعیت دانش‌آموزان هر استان، در سطح ملی تقسیم‌بندی انجام شده و به تولیدکنندگان عمده که واردکننده کاغذ نیز هستند، مباشران استانی معرفی شده است.

این مسئول ادامه داد: مباشران معرفی‌شده به تولیدکنندگان عمده دفتر، سهمیه استان‌ها را دریافت کرده و به استان‌ها وارد می‌کنند که 20 درصد سهمیه دفاتر استان‌ها به دانش‌آموزان ‌خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 80 درصد سهمیه دفاتر یارانه‌ای در بین سایر خانوارها توزیع می‌شود، افزود: از استان زنجان یک مباشر معرفی شده که قرار است از آبان‌ماه دفاتر را به استان وارد کند و یک تولیدکننده دفتر نیز قریب به 100 هزار جلد دفترچه به استان وارد کرده که نزدیک به 22 هزار جلد آن به دانش‌آموزان خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، تخصیص داده شده است.

مسلمی تصریح کرد: 78 هزار جلد دفترچه یارانه‌ای نیز در نمایشگاه پاییزه عرضه شد؛ علاوه‌بر آن کاغذ A4 یارانه‌ای نیز در نمایشگاه عرضه شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازرسی ویژه مهر، یادآور شد: این بازرسی تا 10 مهرماه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی در این زمینه را به شماره 124 اعلام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین