کد خبر: ۲۰۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش هلال احمر در داخل کشور برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین خبر داد.
ناطقان: مرتضی سلیمی  در نشست خبری که به منظور تشریح خدمات جمعیت هلال احمر در اربعین امسال برگزار شد،  بااشاره به چهار قرار گاه مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی گفت: نمایندگان جمعیت هلال احمر و امدادگران در این قرارگاه‌ها حضور خواهند داشت و  ۳۸ دستگاه خودروی عملیاتی، ۳۶ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی و موتور آمبولانس و ۹۴ دستگاه آمبولانس نیز در این قرارگاه‌های مرزی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه چهار فروند بالگرد امدادی  نیز در قرارگاه‌ها فعال خواهند بود، افزود: در طرح اربعین امسال 11 هزار نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر به شکل داوطلبانه با سازمان امداد و نجات همکاری خواهند کرد.

وی در ادامه در مورد دیگر اقدامات صورت گرفته شده از سوی سازمان امداد و نجات نیز گفت: استقرارهای ما در استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه خواهد بود و علاوه بر آن در تامین تجهیزات در خارج از کشور نیز مشارکت داشتیم به طوری که ۳۰ دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس به کشور عراق اعزام کرده ایم تا در صورت وقوع هر نوع حادثه احتمالی امدادرسانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین