کد خبر: ۲۰۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور پایتخت به تشرح آخرین وضعیت ترافیکی اطراف استادیوم آزادی دو ساعت قبل از دربی پرداخت.
ناطقان: محمد رازقی در تشریح آخرین وضعیت خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی دو ساعت قبل از برگزاری شهرآورد پایتخت اظهار کرد: همزمان با ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی تداخل بار ترافیکی را با افرادی که از غرب به شرق آزادراه تهران- کرج  وارد شهر می شوند را شاهد هستیم.

وی افزود: این بار ورود از سمت آزادراه کرج به تهران با برنامه استادیوم آزادی مقداری تداخل ایجاد کرده است و موجب سنگینی بار ترافیک در آن محدوده شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور پایتخت تصریح کرد: از صبح امروز مراجعه به پل غربی استادیوم آزادی زیاد شده که به همین منظور بار ترافیکی آنجا هم سنگین شده است.

رازقی خاطرنشان کرد: فعلا محدودیتی در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی نداریم ولی اگر بار ترافیکی زیاد شود (که احتمال زیاد هم می‌شود) مجبور به اعمال برخی محدودیت های ترددی در این محورها می شویم. (حدود یک ساعت دیگر)

وی ادامه داد: البته پیش بینی می شود که تا یک ساعت دیگر بار ترافیکی در محورهای منتهی به ورزشگاه آزادی بیشتر شود و مجبور به ایجاد محدودیت هایی در آزادراه روی پل غربی، محورغرب به شرق و شرق به شمال شویم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور پایتخت گفت: احتمال دارد برای پایان بازی مجبور شویم همین محدودیت ها را اعمال کنیم، البته این را بگویم که ماموران راهنمایی و رانندگی حضور حداکثری دارند تا خللی در تردد افراد ایجاد نشود.

سرهنگ رازقی تاکید کرد: تا نهایت ظرفیت پارکینگ ها، چینش خودرو داریم و از تمام ظرفیت پارکینگ ها و حتی برخی قسمت هایی که امکان جای پارک برای خودرو وجود داشته باشد مثل خیابان های اطراف استادیوم یا در خیابان های اطراف پائین آزادراه یا قسمتی از خیابان ولی عصر و ... چینش خودرو داریم.

وی ادامه داد: توصیه می کنیم نفراتی که در ساعات های پایانی قصد مراجعه به استادیوم آزادی را دارند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و توصیه دیگر اینکه افراد به هیچ عنوان در آزادراه خودروهایشان را پارک نکنند چرا که در آن محل خودروها با سرعت بالایی تردد می کنند و امکان دارد آسیب ببینند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین