کد خبر: ۲۰۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:
محمد کاظمی افزود: ترامپ ثابت کرد که به هیچ تعهد بین‌المللی و قراردادی در سطح بین‌الملل پایبند نیست که ما بخواهیم دوباره با این کشور مذاکره و یا قراردادی امضا کنیم، اگر هم مذاکره‌ای در کار باشد باید بعد از لغو تحریم‌ها، با تدبیر بسیار و گرفتن تضامین محکم و لازم باشد.
ناطقان: محمد کاظمی نماینده مردم ملایر و عضو هیأت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره عدم مذاکره با آمریکا گفت: دشمنی آمریکا با ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن یک دشمنی آشکار بوده و با گرفتن سکان آمریکا توسط ترامپ این دشمنی آشکارتر شده است.

وی افزود: ترامپ ثابت کرد که به هیچ تعهد بین‌المللی و قراردادی در سطح بین‌الملل پایبند نیست که ما بخواهیم دوباره با این کشور مذاکره و یا قراردادی امضا کنیم، اگر هم مذاکره‌ای در کار باشد باید بعد از لغو تحریم‌ها، با تدبیر بسیار و گرفتن تضامین محکم و لازم باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: همینطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند آمریکا باید کماکان برجام را بپذیرد و علاوه بر اجرای تعهدات خود، تحریم‌ها را نیز ملغی کند تا در قالب آن قرارداد دوباره بتوان کارهایی را دنبال کرد.

کاظمی در پایان تصریح کرد: از ابتدا هم شرط ما برای مذاکره، لغو تحریم‌ها بوده و الان هم همین شرایط هست و تغییری پیدا نکرده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین