کد خبر: ۲۰۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
علی‌اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی روز گذشته در دمشق با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
ناطقان: در این دیدار علی اصغر خاجی با اشاره به تلاش های سه کشور ضامن روند آستانه، در خصوص تشکیل کمیته قانون اساسی، نهایی شدن آن را به دولت و ملت سوریه تبریک گفت.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص پنجمین اجلاس سران آستانه در آنکارا، بر عزم کشورمان  همچون گذشته در کمک به حل و فصل بحران سوریه از طریق سیاسی تاکید کرد.

بشار اسد رییس جمهور سوریه نیز در این دیدار با اشاره به  هماهنگی دمشق با تهران و مسکو اظهار داشت: کمیته قانون اساسی سوریه با وجود همه مشکلاتی که حامیان تروریسم ایجاد کردند، تشکیل شد و این نشانه همکاری موفقیت‌آمیز ما بود.

دستیار ارشد وزیر امور امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در دمشق با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه و برخی دیگر از مقامت بلند پایه آن کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار ها بر تداوم مشورت های دو کشور برای حل و فصل کامل بحران سوریه تأکید کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین