کد خبر: ۲۰۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت برون مرزی صداوسیما طی حکمی، مدیر جدید اطلاعات و برنامه ریزی شبکه آی فیلم را منصوب کرد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مصطفی اصفهانی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت برون مرزی صداوسیما، طی حکمی حسین ادهمی را به سمت مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه آی فیلم منصوب کرد.

در این حکم توجه به اهداف تبیین شده در سیاست ابلاغی سازمان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست سازمان ، برنامه ریزی جامع و کارآمد در زمینه فعالیت های شبکه آی فیلم در افق بلند مدت و کوتاه مدت، تهیه و تنظیم و پیگیری برنامه و بودجه سالیانه و توزیع مناسب، هدفمند و قانونمند اعتبارات مربوطه، هماهنگی و همکاری مستمر درخصوص اجزای دقیق سیستم های اطلاعاتی فرآیند تولید، نظارت مستمر و موثر بر فعالییت های انجام شده،اجرای استانداردها، شاخص ها و دستورالعمل های بالادستی تاکید شده است.

ادهمی پیش از این مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی شبکه سحر را عهده دار بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین