کد خبر: ۲۰۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
قرار است امروز افسران پلیس فرانسه برای نخستین بار در حدود 20 سال گذشته دست به اعتصاب بزنند و یکی از دلایل آن تغییر قوانین مستمری در این کشور است.
ناطقان: به نقل از فرانس24، ماموران پلیس فرانسه امروز برای نخستین بار در حدود 20 سال گذشته دست به اعتصاب خواهند زد و در تظاهرات خشم به خیابان خواهند آمد.

این نخستین بار از سال 2001 تا کنون است که پلیس فرانسه دست به اعتصاب می‌زند و رهبران اتحادیه  ماموران پلیس امیدوار هستند که بتوانند 15 تا 20 هزار مامور پلیس را برای تظاهرات به خیابان‌های پاریس بکشانند.

افزایش خودکشی در میان ماموران پلیس و طرح پیشنهادی دولت فرانسه برای اصلاح پرداخت مستمری از جمله دلایلی است که ماموران را به سمت تظاهرات خشم سوق داده است.

دیوید ل‌بارز،‌ دبیر اتحادیه ماموران پلیس می‌گوید: حس نا امیدی عجیبی در ماموران ایجاد شده است.

ماموران پلیس باسابقه بالا از مزایای ویژه‌ای برخوردار هستند که کریستف کاستانر، وزیر کشور فرانسه، قول داده است تا آخر برای حفظ این مزایا در مقابل طرح جدید دولت ماکرون تلاش خواهد کرد.

در واقع دولت فرانسه قصد دارد در قالب اصلاح قوانین مستمری این مزایا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
برچسب ها: پلیس ، فرانسه ، اعتصاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین