کد خبر: ۲۰۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
از سوی کانون سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت هفته آتش‌نشانی،‌ مانور اطفا حریق در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
ناطقان: در این برنامه که  با حضور دکتر اسلامی، رییس دانشکده بهداشت و ایمنی، دکتر وزیری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت و ایمنی، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده برگزار شد، دانشجویان دانشکده بهداشت و ایمنی با انواع خاموش کننده های اطفاء حریق آشنا شدند.

همچنین در این مانور کارشناس سازمان آتش نشانی در خصوص انواع آتش سوزی‌ها، شناسایی انواع خاموش کننده ها، طریقه خاموش کردن آتش و حفظ ایمنی فرد خاموش کننده سخنرانی کرد.

در ادامه این برنامه پرسنل و دانشجویان علاقمند به صورت عملی ضمن آشنایی با انواع خاموش کننده ها به اطفاء حریق نیز پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیری از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده بهداشت و ایمنی از زحمات ریاست و پرسنل ایستگاه ۶۴ سازمان آتش تشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قدردانی به عمل آمد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین