کد خبر: ۲۰۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا و دوشنبه افزایش دما بین 4 تا 6 درجه در سواحل شمالی کشور، شمال شرق کشور و اردبیل خواهیم داشت که با وزش باد شدید همراه است.
ناطقان: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: فردا و دوشنبه افزایش دما بین 4 تا 6 درجه در سواحل شمالی کشور، شمال شرق و اردبیل خواهیم داشت که با وزش باد شدید همراه است.

وی ادامه داد: امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، هرمزگان، جزایر تنگه هرمز و سواحل دریای عمان، رگبار شدید باران، وزش باد شدید موقت، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد، وجود دارد.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ امروز در برخی مناطق استان بوشهر و جنوب استان خراسان جنوبی رگبار پراکنده باران، وزش باد و گاهی رعد و برق وجود دارد و فردا از شدت فعالیت این سامانه بارشی کاسته می‌شود و باران به صورت رگباری گاهی با رعد و برق در مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان،‌ جنوب استان کرمان، سواحل دریای عمان، جنوب استان فارس، جنوب استان بوشهر و جزایر واقع در تنگه هرمز خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: فردا در برخی مناطق غرب کشور هم افزایش ابر و بارش پراکنده دیده می‌شود.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری با توجه به جریانات فصلی مرطوب جنوبی در هرمزگان، جنوب شرق فارس، جنوب استان کرمان، جنوب استان سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت:‌ روز دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در اردبیل و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده خواهیم داشت؛ روز سه‌شنبه از مقدار بارش‌ها در این مناطق کاسته شده اما روز چهارشنبه مجدداً با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور بارش در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.

ضیائیان گفت:‌ امروز و فردا ‌تنگه هرمز، دریای عمان، مرکز و شرق خلیج فارس مواج‌ خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا چهارشنبه ادامه دارد، بیشینه دما فردا در تهران 28 درجه و کمینه دما 18 درجه خواهد بود.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین