کد خبر: ۲۰۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
وزیر نفت:
زنگنه افزود: با وجود آغاز تحریم ها در سال 2012، ایران اکنون شروع به صادر کردن بنزین کرده است. به طور خلاصه باید گفت ایران قصد دارد صادرات بنزین را به سه میلیون تن در هر ماه برساند که سبب درآمدزایی یک میلیارد و 500 میلیون دلاری برای کشور می شود.
ناطقان: وزیر نفت در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: ما همه تلاش خود را برای صادرات نفت انجام می دهیم و در مواجهه با محدودیت ها و تحریم ها دست بردار نیستیم. صادر کردن نفت حق قانونی ماست.

زنگنه افزود:ایران توانسته است از اتکا به واردات کامل سوخت رهایی یابد. با وجود آغاز تحریم ها در سال 2012، ایران اکنون شروع به صادر کردن بنزین کرده است. به طور خلاصه باید گفت ایران قصد دارد صادرات بنزین را به سه میلیون تن در هر ماه برساند که سبب درآمدزایی یک میلیارد و 500 میلیون دلاری برای کشور می شود.

وزیر نفت در پایان گفت: بر این باورم که ما در آینده شاهد افزایش چشمگیر بهای نفت خواهیم بود.
منبع: فرارو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین