کد خبر: ۲۰۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
دبیرکل حزب‌الله لبنان:
سید «حسن نصرالله» اعلام کرد که عدم حمایت آمریکایی‌ها از کردهای سوریه نشان داد که به ایالات متحده نمی‌توان اعتماد کرد. نمی‌توان به ایالات متحده اعتماد کرد، چون هر کسی را که به آن تکیه کند، خوار و ذلیل می‌کند».
ناطقان: سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب به مناسبت عزاداری امام حسین(ع) در مجتمع سیدالشهداء در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی با اشاره به مساله عقب‌نشینی آمریکایی‌ها از کٍردها‌ی سوریه گفت که «آمریکا کُردهای سوری را به حال خود رها کردند و این سرنوشت کسانی که به آمریکا تکیه می‌کنند».


دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که «تجربه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از همپیمانان خود حمایت نمی‌کنند و هیچ احترامی برای توافقات قائل نیستند».

وی افزود: «آیت الله خامنه‌ای رهبر گرانقدر بارها فرمودند که با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم چرا که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد. چگونه می توان به دشمنی که تاریخی پر از خیانت دارد، اعتماد کرد؟ کردها را در شرق فرات ببینید، آمریکا با آنها چه کرد؟».

سید حسن نصرالله تاکید کرد که «نمی‌توان به ایالات متحده اعتماد کرد، چون هر کسی را که به آن تکیه کند، خوار و ذلیل می‌کند».
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین