کد خبر: ۲۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
قیمت طلا امروز، چهارشنبه، با کمرنگ شدن امید به پیشرفت در مذاکرات تجاری پیش‌روی آمریکا و چین که منجر به افت روحیه ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران شد، افزایش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، با کمرنگ شدن امید به پیشرفت در مذاکرات تجاری پیش‌روی آمریکا و چین، روحیه ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران افت کرد و قیمت طلا بالا رفت. بازارها به دقت منتظر هستند تا فدرال‌رزرو سرنخی در مورد تسهیل فضای مالی در آینده، ارائه کند.  

تا ساعت ۱۰:۳۹ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا، اسپات‌گلد، پس از جهش ۱ درصدی دیشب، با اندکی رشد به ۱۵۰۵.۴۶ دلار رسید.  

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا بعد از جهش دیشب، امروز ۰.۷۰ درصد رشد کرد و به ۱۵۱۴.۴۰ دلار رسید.  

بنجامین لو، تحلیل‌گر ارشد فیلیپ فیوچرز، می‌گوید: بازارها منتظر هستند تا ببینند چه تحولاتی در مذاکرات تجاری روز پنج‌شنبه آمریکا و چین رخ خواهد  داد. اگر این مذاکرات باعث شود مناقشات تجاری دو طرف بدتر شوند، ما به شکل قابل‌توجهی شاهد فرار از ریسک (بالا رفتن قیمت طلا به عنوان سرمایه امن) خواهیم بود.
منبع: مهر
برچسب ها: قیمت ، طلا ، تقویت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین