کد خبر: ۲۰۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
آسمان عتبات عالیات امروز صاف و آفتابی گزارش شده و کمترین دمای هوا در نجف به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
ناطقان: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، هوای نجف اشرف هم اکنون آفتابی است و دمای هوا ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. امروز هوا در نجف عمدتا صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به ۴۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید. وزش باد غرب -شمال غربی با سرعت از ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت نیز پیش بینی شده است. امشب حداقل دمای هوا در نجف به ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هوای کربلا هم اکنون آفتابی است و دمای هوا ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. امروز هوای کربلا عمدتا صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید. وزش باد غربی با سرعت از ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است و حداقل دما در کربلا امشب به ۲۵ درجه سانتیگراد می رسد.

هم اکنون هوای سامراء آفتابی است و دمای هوا ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

امروز هوای سامراء عمدتا صاف و غالبا آفتابی خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید. وزش باد جنوب غرب با سرعت ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده و حداقل دمای هوا در سامراء امشب به ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هوای بغداد امروز عمدتا صاف و آفتابی خواهد بود، دمای هوا اکنون ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده که در گرمترین ساعات به ۴۱ درجه نیز خواهد رسید. وزش باد غرب-شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده و حداقل دمای هوا در بغداد امشب به ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین