کد خبر: ۲۰۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
معاون درمان وزیر بهداشت و درمان در اسفراین گفت: مبنای توزیع پزشکان در وزارتخانه مناطق محروم است و 700 پزشک در مناطق محروم کشور توزیع خواهند شد.
ناطقان: قاسم جان بابایی در مصاحبه اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۰ پزشک با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار توزیع‌شده‌اند و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود همین تعداد در این مناطق توزیع شوند که کاهش اعزام‌های غیرضروری به  شهرهای مجاور این مناطق از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۰ منطقه کم برخوردار در کشور وجود دارد بیان کرد: بیش از نیمی از پزشکان طرحی در این مناطق به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان کشور با اشاره به اجرای طرح سهمیه ۳۰ درصدی مناطق محروم در پذیرش دستیار تخصصی گفت: این مصوبه مجلس است که در ماندگاری پزشکان اثرات مفید داشته و این پزشکان متعهد می‌شوند ۱۲ سال در منطقه خود بمانند و خدمات درمانی ارائه کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین