کد خبر: ۲۰۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
رئیس جمهوری آمریکا در جریان کمیپن انتخاباتی در لوئیزیانا گفت، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ایالات متحده متنفر است. وی دلیل این مساله را آغاز تحقیقات استیضاح علیه خود دانست.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جمع مردم در شهر لیک چارلز در ایالت لوئیزیانا گفت: عادت داشتم فکر کنم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عاشق کشور است. اما او از کشور متنفر است. چون اگر متنفر نبود، چنین کاری نمی‌کرد. او از ایالات متحده متنفر است. نانسی پلوسی از آمریکا متنفر است. چون می‌توانست این کار را نکند. به شما می‌گویم، خارجی‌ها به ما نگاه می‌کنند. آنها فکر می‌کنند ما دیوانه هستیم.

ترامپ به مسخره کردن پلوسی ادامه داد و باعث شد تا مردمی که در کمپین انتخاباتی شرکت داشتند او را تشویق کنند.

 ترامپ ادامه داد، پلوسی زمانیکه یک کپی از متن مکالمه تلفنی بین من و رئیس جمهوری اوکراین را منتشر کرد،‌ همچون آتش و عصبانی بود.

رئیس جمهوری آمریکا که تاکید دارد مکالمه تلفنی‌اش کامل بوده، در جریان این راهپیمایی مکررا پلوسی را "نانسی عصبی" توصیف کرده و گفت: نانسی وقتی متن مکالمه تلفنی را خواند، گیر کرد و گفت، یک لحظه صبر کنید، این چیزی نبود که به من گفتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین