کد خبر: ۲۰۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
فرمانده انتظامی پایتخت از تلاش یک ماهه مأموران پلیس آگاهی تهران و دستگیری 187 سارق، زورگیر و محکوم فراری در 48 ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان: با تلاش مأموران پلیس آ‌گاهی پایتخت مرحله چهارم از طرح کاشف به منظور مبارزه با سارقان در تهران بزرگ کلید خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: بعد از یک ماه کار اطلاعاتی در تلاش 48 ساعته ماموران پلیس آ‌گاهی تهران بزرگ 187 سارق، زورگیر و محکوم فراری در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: 47 باند سارقان، زورگیران و محکومان فراری در طرح کاشف 4 شناسایی و منهدم شدند؛ 11 باند سرقت به عنف اعم از زورگیری، کیف‌قاپی و سرقت تحت عنوان مأمور، 15 سرقت باند منزل و اماکن و 10 باند سرقت خودرو و لوازم خودرو، 2 باند جعل و کلاهبرداری، یک گروه سه نفره که اقدام به اسیدپاشی می‌کردند و یک گروه سارقان مسلح و 12 محکوم فراری از جمله باندهای منهدم شده و افراد دستگیر شده در طرح کاشف 4 هستند.

وی درخصوص سابقه دار بودن افراد دستگیر شده اعلام کرد: 119 نفر از دستگیرشدگان سوابق قبلی دارند؛ همچنین باید گفت که در مجموع افراد دستگیر شده به 3 هزار فقره سرقت تاکنون  اعتراف کرده‌اند.

سردار رحیمی به کشف 4 قبضه سلاح جنگی و 180 قبضه سلاح سرد از دستگیرشدگان پرداخت و گفت: یک باند سارقان خودرو که با روش سند نمره فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند؛ این افراد به 44 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: یکی از سارقان موتورسیکلت که در طرح کاشف 4 شناسایی و دستگیر شد به 200 فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد؛ وی برای فروش موتورهای مسروقه‌اش با سه مالخر همکاری داشت.

وی درخصوص پرونده دختر 21 ماهه‌ای به نام زهرا که در محله قلعه‌نو شهرری مفقود شد، اعلام کرد: مأموران پلیس آگاهی پایتخت در حال پیگیری این پرونده هستند؛ تلاش همکارانم کماکان ادامه دارد و سر نخ‌های جدیدی در اختیار پلیس قرار گرفته که بحث ربایش را رد می‌کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین