کد خبر: ۲۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران از افزایش ۵۳۷درصدی تماس‌های ۱۱۰ مردم نسبت به سال قبل در ایام اربعین خبر داد.
ناطقان: سرهنگ مجید عطائی با بیان اینکه امسال افزایش چشمگیر تردد به مرز مهران را داریم گفت: هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای ارائه خدمات بهتر به زائران صورت گرفته است. در همین راستا نیز روزانه توسط هیئت رئیسه ناجا و از طریق پایش تصویری مانیتورینگ مرکز عملیات، تردد زائران در محورهای مواصلاتی، شهر و پایانه مرزی مهران رصد  و دستورات لازم برای تسهیل تردد و خدمات رسانی به آنها صادر می‌شود.

دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران ادامه داد:‌ همچنین با به کارگیری گشت‌های انتظامی و اطلاعاتی، راهور و پلیس راه  در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام، تا کنون هیچ گونه مشکل انتظامی و امنیتی در استان نداشته‌ایم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، دبیرقرارگاه اربعین معاونت عملیات ناجا مستقر در مهران خاطر نشان کرد: از اول صفر تا کنون، ۹۳۱ هزار نفر از مرز مهران خروج و ۱۸۸هزار نفر نیز از این مرز ورود داشته‌اند. همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز افزایش ۵۳۷درصدی نسبت به سال قبل در ایام اربعین داشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین